Treceți la conținutul principal

Concurs!Castiga un set de papusi handmade .Papusi pentru citit povesti!

Concurs! Descriere lunga, conditii putine, premii frumoase ca doar e luni !







Cititi, va rog 
🍀Daruim 3 seturi de papusi interactive, inspirate din povestile lui Creanga.Fiecare papusa are 35 de centimetri si este realizata tip manusa : capul si bratele pot fi miscate.
🍀Daca stii un club de lectura, o gradinita , un afterschool sau o asociatie care organizeaza ore de lectura, ore de povestire , ore de teatru de papusi , scrie-ne in comentariu la aceasta postare.Ne dorim ca seturile de papusi interactive sa ajunga la cei care iubesc povestile, la cei care se exprima artistic si la cei care au nevoie de material didactic in acest scop.
🍀Pasii de concurs: Inscrie intr-un comentariu pe cine pui in concurs si da un share la postare. Daca nu ne-ai dat deja like la pagina, ai putea caci suntem oameni faini, pasnici si iubitori de frumos.De exemplu, daca o gradinita este inscrisa de mai multe persoane, sigur ne vor convinge ca isi doresc aceste papusi.
🍀Vom alege trei povesti frumoase din comentarii, care sa respecte ceea ce am scris mai sus. Nu este un concurs tipic cu extragere la intamplare si poate crea confuzie sau isca comentarii neadecvate. Binele invinge mereu, deci nu ne facem griji ca nu veti intelege ca noi vom alege povestile care ne plac .
🍀Concursul se desfasoara in perioada 7 - 21 octombrie 2019, doar pe teritoriul Romaniei.Livrarea premiului este gratuita in Iasi iar pe teritoriul tarii, costul transportului prin curierat rapid este 20 lei.
🍀 Valoarea premiului( un set ) este de 400 lei.
🍀Papusile sunt confectionate in atelierul de jucarii Decorello, producator local din iasi
#papusihandmade #concurs #madeinro #fabricatinromania #fabricatiniasi

Postări populare de pe acest blog

A fost odata ca niciodata..

Despre inceputuri Ma las ghidata in actiunile mele de pasiuni: literatura, relatiile umane ,desenul si mersul cu bicicleta .Cred din suflet ca puterea unui vis imi da energie pentru viata de zi cu zi. In viata mea a m fost asistent social, copywriter si agent relatii cu publicul. Am invatat din fiecare experienta si m-au slefuit in omul care sunt astazi sa va povestesc despre visul meu : Decorello.  Povestea jucariilor si a papusilor Decorello a inceput cu un cadou pentru o persoana draga.Cu un zambet larg imi aduc aminte ca am croit primul meu sablon dupa un desen si am refolosit o camasa si o fusta din garderoba personala.Jucaria a fost un succes  iar pentru mine a functionat ca o incurajare. Am ales un nume:  'misslily,craftsandtoys'.Alegerea numelui in engleza a fost de impuls si a ridicat multe sprancene si multe intrebari . De aceea a venit si aceasta transformare in Decorello  , un nume mai scurt si mai usor de pronuntat. Sub efectul bulgarelui de zapada, sunt i

Spitalul de jucarii

Am trait o experienta atat de frumoasa incat cuvintele imi sunt strangulate si orice incercare de a povesti imi pare ridicola. Fara  figuri de stil si constructii complicate , purced la transcrierea gandurilor mele. Orice situatie , are o premiza.Doamna  educatoare de la grupa mica, Gradinita Penilla Iasi, mi-a lansat invitatia de a le povesti copiilor cum sa trateze jucariile cu blandete. Asa se explica si poza in care sunt inarmata cu doua valize: kitul de prim ajutor si spitalul mobil!Zambetul afisat in poza e mai mult o grimasa, alimentata de emotia de a fi  in fata copiilor pentru a spune o poveste credibila si frumoasa. Dupa ce m-am perpelit toata noaptea despre cum as putea sa captez atentia copiilor de trei ani, am reusit sa ii salut si sa le spun ca  sunt frumosi. Atunci mi-au zambit larg si am stiut ca totul va  fi  bine.Am simtit ca voi invata de la ei sa ma relaxez si am luat  loc pe scaunel, alaturi de ei. M-am prezentat cu asistenta  mea, Zana, care a facu