Treceți la conținutul principal

Jucariile de altadata


Adevărul este că pare a fi floare la ureche să te prezinţi şi să cuprinzi în prima frază suficiente  informaţii care să vorbească despre tine şi în acelaşi timp să menţină atenţia cititorului în stare alertă. Vreau să va prezint un domeniu în care mă simt în largul meu, unde creez, exprim şi povestesc: Decorello, atelierul de jucării şi păpuşi .
 Tot ce mi s-a întâmplat şi  tot ce am învăţat până la 38 de  ani, mi-au fost menite  pentru a trăi pe deplin această călătorie în lumea copilăriei, a jocurilor şi a jucăriilor; am cochetat de mică cu desenul , cu croitul rochiilor mamei pentru fustiţe cloş. Acum îmbrac păpuşi , iepuraşi şi pisici cu rochii, salopete, cape, paltoane şi pălării. Jucăriile Decorello sunt confecţionate după schiţe proprii şi după desenele copiilor care îşi doresc un prieten după imaginaţia lor. Am lucrat într-o agenţie de publicitate în care am învăţat multe despre provocarea de a crea un brand, un nume şi o poveste care să inspire oamenii din jur. De aceea mă prezint :
-Sunt Silvia, artizan de jucării! Vreau să aduc copiii de toate vârstele mai aproape de emoţia şi grija pe care o pun în fiecare jucărie şi în fiecare personaj care prinde viaţă în atelier.

 Noi oamenii trăim prin simţuri: iubim mirosul de pâine caldă, ne lăsăm hipnotizaţi de melodia preferată sau ne relaxăm în pijamale pufoase cu o cană de lapte. Aici intervine elementul definitoriu pentru ceea ce fac: jucăriile şi păpuşile din textil sunt adevărate experienţe senzoriale.Va provoc să încercaţi să strângeţi în braţe o păpuşă confecţionată din bumbac ! Instant veţi simţi moliciunea şi textura delicată, veţi simţi sub presiunea mâinilor  bucuria unei îmbrăţişări. 


 Cea mai eficientă educaţie pentru un copil constă în joacă lui cu lucruri frumoase. Platon
 În atelierul de jucării Decorello ticluim personaje năstruşnice de poveste: iepuraşul Noapte-bună, păpuşă Zmeurică ( şi surorile ei Mentă, Lămâiţă, Cireşica, Alună), pisică sfioasă, păpuşi pictate. Din impresiile oamenilor care au adoptat jucăriile, va pot spune că la Decorello se fac jucăriile de altădată. Este un compliment care mă face mândră şi îmi întăreşte  încrederea că transmit ceea ce mi-am propus: emoţie.



 Faceţi cunoştintă cu jucăriile şi păpuşile Decorello confecţionate manual accesând site-ul www.decorello.ro şi paginile de facebook /instagram Decorello.
  Cu drag , Silvia Costin




Postări populare de pe acest blog

A fost odata ca niciodata..

Despre inceputuri Ma las ghidata in actiunile mele de pasiuni: literatura, relatiile umane ,desenul si mersul cu bicicleta .Cred din suflet ca puterea unui vis imi da energie pentru viata de zi cu zi. In viata mea a m fost asistent social, copywriter si agent relatii cu publicul. Am invatat din fiecare experienta si m-au slefuit in omul care sunt astazi sa va povestesc despre visul meu : Decorello.  Povestea jucariilor si a papusilor Decorello a inceput cu un cadou pentru o persoana draga.Cu un zambet larg imi aduc aminte ca am croit primul meu sablon dupa un desen si am refolosit o camasa si o fusta din garderoba personala.Jucaria a fost un succes  iar pentru mine a functionat ca o incurajare. Am ales un nume:  'misslily,craftsandtoys'.Alegerea numelui in engleza a fost de impuls si a ridicat multe sprancene si multe intrebari . De aceea a venit si aceasta transformare in Decorello  , un nume mai scurt si mai usor de pronuntat. Sub efectul bulgarelui de zapada, sunt i

Spitalul de jucarii

Am trait o experienta atat de frumoasa incat cuvintele imi sunt strangulate si orice incercare de a povesti imi pare ridicola. Fara  figuri de stil si constructii complicate , purced la transcrierea gandurilor mele. Orice situatie , are o premiza.Doamna  educatoare de la grupa mica, Gradinita Penilla Iasi, mi-a lansat invitatia de a le povesti copiilor cum sa trateze jucariile cu blandete. Asa se explica si poza in care sunt inarmata cu doua valize: kitul de prim ajutor si spitalul mobil!Zambetul afisat in poza e mai mult o grimasa, alimentata de emotia de a fi  in fata copiilor pentru a spune o poveste credibila si frumoasa. Dupa ce m-am perpelit toata noaptea despre cum as putea sa captez atentia copiilor de trei ani, am reusit sa ii salut si sa le spun ca  sunt frumosi. Atunci mi-au zambit larg si am stiut ca totul va  fi  bine.Am simtit ca voi invata de la ei sa ma relaxez si am luat  loc pe scaunel, alaturi de ei. M-am prezentat cu asistenta  mea, Zana, care a facu