Treceți la conținutul principal

Cum am ales eMag, Deschide Romania!

Papusa pictata Decorello 



La prima vedere , asocierea intre jucariile Decorello si eMAG seamana cu amestecul de apa si ulei.Voi incerca sa explic cum si de ce am ales sa prezentam jucariile pe o platforma atat de mare.Unii ar spune ca suntem acul in carul cu fan .Sincer , asa am vazut si eu la inceput situatia. Intre timp , mi-am schimbat dioptriile si mi-am ajustat privirea pe modul antreprenor.
De indata ce am reusit sa stapanim procesul tehnologic, sa ne planificam productia , sa centralizam comenzi , am ajuns in punctul in care ne-am intrebat cum sa vindem . S-a declansat bulgarele de zapada , sa ma exprim plastic. Am realizat site, am identificat targuri si expozitii, am identificat comunitati locale. In aceasta munca de cercetare , am dat peste un frumos articol despre programul 'Deschide Romania ' de pe platforma eMAG
eMAG lanseaza programul „Deschide Romania” si ofera micilor producatori locali oportunitatea de a accesa cel mai mare canal romanesc de vanzare online, prin listarea produselor in platforma eMAG Marketplace. De program vor beneficia aproximativ 400 de producatori locali in primul an, iar investitia initiala va ajunge la peste 1 milion de lei.
„Pentru micii antreprenori romani inscrierea in eMAG Marketplace reprezinta oportunitatea de a accesa milioane de potentiali clienti, iar pentru acestia din urma, cumpararea produselor romanesti pe care si le doresc, simplu si rapid, indiferent de locul din tara in care ele sunt fabricate. Ei vor sprijini astfel micii producatori si traditiile mestesugaresti. O cerere crescuta va aduce si noi locuri de munca, iar astfel impactul acestui proiect in cadrul comunitatilor va fi unul de durata”, a declarat Florin Filote, Director eMAG Marketplace.
Unul dintre principalele avantaje ale programului il reprezinta piata de milioane de clienti pe care producatorii locali o vor putea accesa odata cu listarea in eMAG Marketplace. Acestia vor beneficia si de comisioane mai mici, in medie, cu 50% fata de cele standard, iar ONG-urile inscrise in proiect vor beneficia de comision 0%.
In plus, pentru a fi mai usor de identificat de catre clienti, produsele din program vor fi semnalizate, pe site si in aplicatia mobila eMAG, cu logoul „Deschide Romania”. 30 de angajati eMAG implicati in noul proiect le vor oferi producatorilor suport pentru respectarea cerintelor legale in ceea ce priveste productia, documentarea si comercializarea online a produselor. 
Sursa: yoda.ro
  Asadar, jucariile si papusile Decorello sunt  pe eMag , semnalizate cu 'deschide Romania' pentru ca se potriveste cu ideile noastre:
  • promoveaza producatori locali
  • promoveaza mestesugurile, produsele de manufactura
  • sunt prietenosi la comisioane
  • sunt experti in seo si optimizari si daca scrii decorello in google , ne gasesti jucariile. Incearca: papusa Decorello pe google!


Suntem la inceput  si functionam pe entuziasm . Trateaza acest articol din acest punct de vedere!
Cu drag ,
Silvia- artizan de jucarii si content writer uituc si inconsecvent pe acest blog 






Postări populare de pe acest blog

A fost odata ca niciodata..

Despre inceputuri Ma las ghidata in actiunile mele de pasiuni: literatura, relatiile umane ,desenul si mersul cu bicicleta .Cred din suflet ca puterea unui vis imi da energie pentru viata de zi cu zi. In viata mea a m fost asistent social, copywriter si agent relatii cu publicul. Am invatat din fiecare experienta si m-au slefuit in omul care sunt astazi sa va povestesc despre visul meu : Decorello.  Povestea jucariilor si a papusilor Decorello a inceput cu un cadou pentru o persoana draga.Cu un zambet larg imi aduc aminte ca am croit primul meu sablon dupa un desen si am refolosit o camasa si o fusta din garderoba personala.Jucaria a fost un succes  iar pentru mine a functionat ca o incurajare. Am ales un nume:  'misslily,craftsandtoys'.Alegerea numelui in engleza a fost de impuls si a ridicat multe sprancene si multe intrebari . De aceea a venit si aceasta transformare in Decorello  , un nume mai scurt si mai usor de pronuntat. Sub efectul bulgarelui de zapada, sunt i

Spitalul de jucarii

Am trait o experienta atat de frumoasa incat cuvintele imi sunt strangulate si orice incercare de a povesti imi pare ridicola. Fara  figuri de stil si constructii complicate , purced la transcrierea gandurilor mele. Orice situatie , are o premiza.Doamna  educatoare de la grupa mica, Gradinita Penilla Iasi, mi-a lansat invitatia de a le povesti copiilor cum sa trateze jucariile cu blandete. Asa se explica si poza in care sunt inarmata cu doua valize: kitul de prim ajutor si spitalul mobil!Zambetul afisat in poza e mai mult o grimasa, alimentata de emotia de a fi  in fata copiilor pentru a spune o poveste credibila si frumoasa. Dupa ce m-am perpelit toata noaptea despre cum as putea sa captez atentia copiilor de trei ani, am reusit sa ii salut si sa le spun ca  sunt frumosi. Atunci mi-au zambit larg si am stiut ca totul va  fi  bine.Am simtit ca voi invata de la ei sa ma relaxez si am luat  loc pe scaunel, alaturi de ei. M-am prezentat cu asistenta  mea, Zana, care a facu