Treceți la conținutul principal

'Picnic in gradina:avanpremiera Hangariada' cu Decorello

Ne antrenăm cu soare și voie bună pentru ultimul weekend de mai! 
Duminica, 13 Mai, te invităm la Turnul de Parașutism din Parcul Copou, la un picnic.... altfel: creativ, îndrăzneț și ingenios, exact cum e și festivalul ce-și deschide porțile pe 25 Mai. 
Ia-ți prietenii, colegii, copiii, iubitul, iubita, părinții și petrece o duminică cu voie bună în iarbă, cu o carte și-o cafea, alături de echipa Hangariada. 
Dacă ești dornic să experimentezi, ai ocazia de a încerca un mini-salt cu parașuta de la 42 de metri, din turnul de lansări. 
Dacă ești părinte, ia-ți cartea preferată și relaxează-te: copiii vor fi fascinați de atelierele oferite de Decorello
Oricum ar fi sfârșitul de primăvară, picnicul nostru îți va încărca bateriile.
_____________________
**** Intrarea este 100% gratuită.
**** Toți #hangarienii ce ne vor trece pragul vor primi un card de discount ce îl vor putea folosi la Hangariada 2018.
**** Numărul lansărilor din turn este limitat. Înscrierile se fac pe hangariada@gmail.com. Tot acolo răspundem și oricăror întrebări legate de mini-salturi :)
Text preluat din descrierea evenimentului pe facebook . Vezi aici :
https://www.facebook.com/events/1223579891110617/


Atelierul de jucarii , Decorello va colora picnicul Hangariadei cu jucării, păpuși și si cu un  atelier de papusi pe carlige de lemn (implică pictat, lipit și zâmbit  )

**intrarea e liberă, atelierele sunt gratuite, însă energia pozitivă e obligatorie** 
 Te rugam sa completezi formularul.
Atelierul are locuri limitate 
https://goo.gl/forms/ZWpc2vet8JqQyMPm2


Postări populare de pe acest blog

A fost odata ca niciodata..

Despre inceputuri Ma las ghidata in actiunile mele de pasiuni: literatura, relatiile umane ,desenul si mersul cu bicicleta .Cred din suflet ca puterea unui vis imi da energie pentru viata de zi cu zi. In viata mea a m fost asistent social, copywriter si agent relatii cu publicul. Am invatat din fiecare experienta si m-au slefuit in omul care sunt astazi sa va povestesc despre visul meu : Decorello.  Povestea jucariilor si a papusilor Decorello a inceput cu un cadou pentru o persoana draga.Cu un zambet larg imi aduc aminte ca am croit primul meu sablon dupa un desen si am refolosit o camasa si o fusta din garderoba personala.Jucaria a fost un succes  iar pentru mine a functionat ca o incurajare. Am ales un nume:  'misslily,craftsandtoys'.Alegerea numelui in engleza a fost de impuls si a ridicat multe sprancene si multe intrebari . De aceea a venit si aceasta transformare in Decorello  , un nume mai scurt si mai usor de pronuntat. Sub efectul bulgarelui de zapada, sunt i

Spitalul de jucarii

Am trait o experienta atat de frumoasa incat cuvintele imi sunt strangulate si orice incercare de a povesti imi pare ridicola. Fara  figuri de stil si constructii complicate , purced la transcrierea gandurilor mele. Orice situatie , are o premiza.Doamna  educatoare de la grupa mica, Gradinita Penilla Iasi, mi-a lansat invitatia de a le povesti copiilor cum sa trateze jucariile cu blandete. Asa se explica si poza in care sunt inarmata cu doua valize: kitul de prim ajutor si spitalul mobil!Zambetul afisat in poza e mai mult o grimasa, alimentata de emotia de a fi  in fata copiilor pentru a spune o poveste credibila si frumoasa. Dupa ce m-am perpelit toata noaptea despre cum as putea sa captez atentia copiilor de trei ani, am reusit sa ii salut si sa le spun ca  sunt frumosi. Atunci mi-au zambit larg si am stiut ca totul va  fi  bine.Am simtit ca voi invata de la ei sa ma relaxez si am luat  loc pe scaunel, alaturi de ei. M-am prezentat cu asistenta  mea, Zana, care a facu